Lidl optimalizuje letáky, ročne ušetrí takmer 2400 ton papiera Slovensko Správy by SITA - 3. júla 2019 Zdieľaj tento článok Facebook Twitter Whatsapp Skype Linkedin EmailFacebook Save3.7.2019 (Webnoviny.sk) – Diskontný reťazec zmenil formát aj gramáž svojich letákov, aktuálne optimalizuje aj distribúciu. Spoločnosti Lidl Slovenská republika záleží na trvalej udržateľnosti a preto pravidelne prehodnocuje svoj vplyv na životné prostredie. Diskontný reťazec sa rozhodol optimalizovať svoje letáky, čím ročne ušetrí takmer 2400 ton papiera. Zmenu Lidl dosiahol zmenou formátu a prehodnotením distribučnej siete. “V obchodnom roku 2018 sme sa rozhodli prejsť z letáku tlačeného vo formáte A3 na rozmer A4. Na ročnej báze sme tým dosiahli úsporu viac ako 1520 ton papiera. Od začiatku tohto obchodného roka sme zrušili distribúciu letákov približne v tretine regiónov a ušetríme tak ďalších 850 ton,” vysvetlil Branislav Brzula, vedúci úseku marketingu Lidl Slovenská republika, a pokračoval: “Zákazníkov motivujeme k odoberaniu elektronických newslettrov, sledovaniu ponúk na našej webovej stránke, facebookovom profile či v aplikácii. Leták je pre nás stále dôležitým prostriedkom na komunikovanie akčných ponúk. Zároveň však registrujeme rastúci záujem zákazníkov o sledovanie našich online kanálov.” Letáky Lidla disponujú certifikátom EU Ecolabel. Ten je garanciou, že daný tlačiarensky produkt je recyklovateľný a je vytlačený na papieri s malým vplyvom na životné prostredie. Diskontný reťazec zároveň ročne recykluje 18 500 ton papiera a kartónov. Pre lepšiu predstavu, ide o váhu 4100 dospelých slonov afrických. Inzercia Viac k témam: Lidl Slovenská republika, PR, životné prostredieZdroj: Webnoviny.sk – Lidl optimalizuje letáky, ročne ušetrí takmer 2400 ton papiera © SITA Všetky práva vyhradené. Zdieľaj tento článok Facebook Twitter Whatsapp Skype Linkedin EmailFacebook Save